APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (17.BÖLÜM)
APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (17.BÖLÜM)
0 Yorum
769
29-10-2021
 

PKK'DEKİ İNSAN BÜYÜYEN İNSANDIR

Öncü, Gerçekler Temelinde Çizgi Dahilinde Yürümesini Bilendir;

Ben kendi sahamda yağdan kıl çeker gibi bazı imkanları ortaya çıkardım, hem de hep sıfırlardan, hepsi de en zor süreçlerde yapıldı. Bizimkiler çok görkemli alanlarda ve geniş imkanlarla kalıyorlar, buna rağmen bazıları halen yenilgiyi yaşıyor. Tabii ki buna öfkeleneceğiz. Yaşamı boşuna özgürleştirmedik; bu süreci, bazıları yenilgiye götürsün, çok ucuzundan kayıplara yol açsın diye bu hale getirmedik. Sizlere acıyorum. Sizi bin bir emekle yetiştiren aileleriniz var. Sizi buraya bir çırpıda kaybedelim diye kabul etmedik veya siz bunun için buraya gelmediniz. Mutlak kadro olacaksınız, komutan olacaksınız. Onların özelliklerine kendinizi verirseniz sizi kabul edebiliriz veya kalışınızın bir anlamı olur. "Başkanım, biz Kürt'üz, böyle alıştırılmışız. Sıradan başarılar da yeter, aşiret usulü de bize yeter" diyemezsiniz. Bu sözü söyleyeni ben ne yapayım? Başarısız olmuş, olmamış önemli değil, kaybetmiş etmemiş önemli değil. Tüm bunlara bir soğuk su içmesi kadar değer veriyor. Yanı başında onlarca şahadet, kayıp oluyor hiç oralı da olmuyor. Dağ gibi adamları katlediyorlar veya imhaya terk ediyorlar, gel de çıldırma! "Kazaya kurban gitti, tedbirsizlikten gitti, yanlış anlamadan gitti" deniliyor ve hiç oralı da olmuyor. Bir sinek bile bu kadar kolay harcanmaz.

PKK'de bunlar yaşanıyor. Bunlar insanın tüylerini diken diken ediyor ve siz kendinizi böyle kullandırıyorsunuz. Büyük haksızlıklar, büyük yanlışlıklar veya çizgiye göre yaşamama gözlerinizin önünde, ama oralı bile olmuyorsunuz. Ben, bu halinizle iki gün bile yanınızda kalamam. Benim sahamda biri böyle yapsa, ya çıldırırım ya da onu yaşatmam. Başka  türlü devrimci olunamaz. Bence siz çok kötü yetişmişsiniz. Ben bunu yaptığım değerlendirmelerde göstermeye çalıştım. Kendinizi biraz o aynada bulmalısınız. Devrimcilik çok değişik bir olay, sizin yetişmeniz ise daha değişik. Ben çok sabırlı ve inatçıyım, bütün bunları da abartma olsun diye söylemiyorum. Müthiş bir yaşamım var ve pratiğini nefes nefese yaşıyorum. Bana bunu söyleten yaşam tarzıdır. Sizin kendinize yakıştırdığınız tarz, sizi cani olmaktan, yoldaş katili olmaktan kurtaramıyor. Ne anladınız bu yaşamdan? Özgürlüğü ne kadar kurtarıyorsunuz? Kurtaramıyorsanız "yaşıyorum, hatta özgürlükçüyüm, gururluyum" diyemezsiniz. Ben bu halimle bile kendimi zor bela idare ediyorum. Bin şükür, belki biraz namusluyum diyorum o kadar. Halk beni biraz ciddiye alabilir veya biraz hayırlı iş yapıyorum diyorum. Kendime yakıştırdığım başka bir şey yok. Bir de size bakıyorum; kaybettirmekten başka bir şeyle uğraşmıyorsunuz, ama tafranızdan da geçilmiyor. Ben olmasam, kimse yanınıza bile yaklaşmaz. Nesin, kimsin, ne kazandırıyorsun? Umurunda bile değil, yetkiyi, silahı, şunu, bunu ele geçirmiş bu ona yetiyor. Bunlar delidir; toplumumuz geri, bu kişilikler bin yıldan beri en tehlikeli tarzda oluşturulmuş. Zor bela önüne geçiyorum. Aksi halde, Kürt‟ün hikayesini bilirsiniz, iki tanesini bile bir arada tutmak mucizedir.

Önder dediğiniz kişi, bütün bu gerçekler temelinde, çizgi dahilinde yürümesini bilendir. Bunları vurgulamamın nedeni, yarın öbür gün şu veya bu göreve gidersiniz, bu işe hayatınızı adarsınız; dikkatli olmanız içindir. Veya nasıl yürümeli sorusuna daha çarpıcı cevaplar vermek için söylüyorum. Yazık, bu kadar çile çekmişsiniz, hayatın çemberinden geçmişsiniz. O zaman bu işlere layık olun veya nasıl yapılır sorusuna anlamlı bir cevap verin. Sorun yürümek değil, başarmaktır. Siz ölümün üzerine yürüyorsunuz, başarıyı hiç aklınıza bile getirmiyorsunuz. Size göre devrimcilik en iyisinden işkence çekmektir, ölmektir. Bana göre ise tam tersi; işkence çekmemek ve ölmemektir, yaşamasını bilmektir. Sizlerle aramızda dağlar kadar fark var. İnsanları biraz rahatlatmak gerekir, çünkü baskı altındadırlar. Zaten halk olarak işkencenin alasını yemişler. Her türlü yoksulluğu yaşıyorlar. Devrim dalgası onu acıya ve ölüme götürmez, onu kurtuluşa götürür. Bu, daha örgütlü, daha morali üstün, daha bilinçli, daha vurucu bir örgüt ve halk gerçeğini yaratmaktır. Komutan budur, bunu sağlayan kişidir. Siz böyle bir komutan mısınız? Gelip "ben de varım" diyorlar. Astığı astık, kestiği kestik! 

Neymiş de “komutan” olmuş! Komutan böyle olmaz. Bu işi biz de biraz biliyoruz. Gerici tarihimizin hortlatılması yüzünden kıyamet koparıyorum; böyle olmaz, ya adam olursun ya da yaşatmam diyorum. "Biz de köylü kurnazıyız, küçük burjuva ukalasıyız" diyorsanız, o zaman siz bildiğinizi yapın, ben de yapacağımı yaparım. Önder dediğin farklı olur. Benim büyük sabrım boşuna değildir. Benim de büyük bir çabam var. Bunu, sen böyle harcayasın diye sergilemedim. Çoğunuzu zorla ayakta tutuyorum, bunu kendinizi kolay harcayasınız diye yapmıyorum. "Bu can bizimdir, istediğimiz gibi tasarrufta bulunuruz" diyemezsiniz. Hayır, bu can halkındır, partinindir. Çizgi ne isterse ancak öyle yapabilirsin. Sizi bu temelde yaşatıyoruz, yoksa sizi ne diye yaşatayım? Size neden bu kadar tahammül ettiğimi sanıyorsunuz; soylu bir dava var, onun başarısı için tahammül ediyorum. Çok özlü bir dava var, siz de çok gereklisiniz; onun için her şeye katlanıyorum. Bütün bunları doğru anlayacaksınız. Bin yılların kölesisiniz, adam yerine konulmuyorsunuz, kocakarıdan daha beter bir durumdasınız. Elbette ki özgürlük çok büyük zorluklar sonucu elde edilir; şeref, onur zorluklar sonucu elde edilir. Halinize bakın, ne istediğinizi anlayın ve nasıl elde edeceğinizi biraz gerçekçi değerlendirmeye çalışın. Bütün bu konularda büyük yanılgıları yaşıyorsunuz. Adam bir sopayı eline alamaz durumda, onu tabur komutanı yapmışsınız; tabii ki kendini yitirir, gider. Hata kimde, bende mi? Belki biraz bende, ama hatanın çoğu onda. Çünkü üstlendiği görevin değerini bilmiyor. Ben bir silah için ölümü göze aldım. Bir kadro yetiştirmek için, burada gece gündüz üzerinizde nasıl durduğumuzu biliyorsunuz. Bu kişilik ise, bir çırpıda "istediğim gibi kullanırım, oynarım" diyor. Küçük burjuva ukalalığı ile köylü kurnazlığı birleşince, adamı bir daha durduramazsın. Biz bu adama yüklenelim derken, bunu anlatmak istiyoruz.

Bu işler öyle kolay elde edilmiş işler değil. Yaşanan pratiklerde de görüldüğü gibi, birçok komutan otuz kilometre öteden birimine “git, öl" diyor. Takım komutanı kayaların altına giriyor; sözümona yönetiyor, oysa takımı kendine hizmet ettiriyor. İnsanın bir kölesi bile olsa, onu öyle kullanmaz. Kendisinin bir yakını olsa, kıyamet koparır, kırk yıl yas tutar. Yanı başında dikkatsizlikten dağ gibi onlarca yoldaş gidiyor, adamın yüreğinden bir laf bile çıkmıyor. Biz bu kişilikleri PKK adına kabul edemeyiz ve siz de böyle duyarsız olursanız, sizi de kabul edemeyiz. Partimiz büyük bir ailedir ve değerleri çok kıymetlidir. Büyüklüğünü, değerini bildiğiniz oranda, siz bu aileden olabilirsiniz. Zormuş!.. Zorluğu da ben değil, düşman yaratıyor. İncelik istermiş!.. Her devrimin doğasında bu vardır; düşünce, terbiye, eğitim gücü ister. Ben zor bela namusumu kurtarmaya çalışıyorum, bunun için zor bela kendimi yetiştirmişim. Ahım şahım veya ne kadar üstün bir yetenek sahibi olduğumu da söylemiyorum. Ama kendime göre hayırlı işler yapıyorum. Başka türlü kendimizi yaşatamayız. Bu herkes için geçerli. Bunları neden kavramıyorsunuz? "Yetişme tarzı, köylülük, Kemalist etkiler" diyeceksiniz. Bana göre bu safsatalar artık yeterlidir. Gerçek de olabilir, ancak devrimci tarz, bunu sürekli tekrarlamak değildir. Bunlar lanetli şeylerdir. Neden ikide bir bunların adını söyleyip kendimizi aldatacağız. Benim gücüm hiçbir şeye yetmezse, kendimi de idare edemeyecek miyim? Olduğum yerde sağlam kalır yanlışlıklara alet olmam, hata yapmamaya dikkat ederim, gücüm varsa çalışırım. Çaresizliği oynayamam. Niye çaresiz olacağım? "Beni kullandılar, fark edemedim, alet oldum" diyorsunuz. Bunları söylediğinizde, size kocakarı demekte haklıyım. Çünkü devrimcinin onuru vardır, uyanıktır, pür dikkattir; her söylediği sözü, yaşadığı her saati, ele aldığı her işi, üstlendiği her çalışmayı, attığı her adımı bilir, ölçer, biçer ve ona hakkını verir. Devrimci kişiler böyledir. Aylardır bir yerdedir, asgari görevlerin farkında değil veya birileri örgütle oynuyor, PKK'yi kullandığını söylüyor, bunun farkında değil. Bu büyük bir kusurdur. PKK'de niye bunları böyle yaşayacağız? Eğer kusur bende ise, ne gerekiyorsa yapın. Kusur kimde ise ona yüklenelim, bize yaraşan ne ise mutlaka ona ulaşalım.

Devrimciler özgür insanlardır, özgür karar verirler, özgür tartışırlar. Kararlaştırdıktan sonra da onu büyük bir disiplinle yürütürler. Çünkü doğruyu tartışmış ve kararlaştırmışlardır. Doğrular sadece benim doğrularım değil, hepimizin doğrularıdır. Devrimcilerin birliği özgür birliktir; özgür birlik, özgür karar verir ve bu da büyük bir uygulama gücü demektir. Bütün bunlar hepimiz içinse, o zaman neden karar bizim kararımız değil, uygulama bizi hiç ilgilendirmiyor da, parti adına olup bitenler sanki sadece beni ilgilendiriyormuş gibi davranılıyor? Bütün bunlar kendimize, emeklerimize, yaşamımıza saygılı olmadığımızı ifade eder. Şimdiye kadar böyle yaşadınız, ama yanlış yaşadınız diyorum. Sorumlu yaşam benim açıklığa kavuşturduğum yaşamdır. Hepinizin ağır sorumlulukları var. Çünkü PKK bir savaş örgütüdür. Yarın cephede olursunuz, tutuklanırsınız, işkence görürsünüz, tüm bunların bir anlamı vardır. Ya oldukça kurallı, doğru temellendirilmiş bir devrimcilikle yürürüz ya da bu anlamsızlıklara düşmemek için kendimizi parti dışı bırakırız. Niye kendimizi zora sokalım? Benim vicdanım bunu kaldırmaz. Benim vicdanımın kaldıracağı, doğru kararlar, doğru uygulamalardır. Buna önderlik ederiz. Ama öyle trajik şahadetler, kayıplar var ki, kırk defa insanın yüreğini doldurur. Hiç kimsenin buna yol açmaya hakkı yoktur. Çünkü biz halka, ailelerinize, hatta sizlere karşı sorumluyuz. Siz de sorumlu olacaksınız ve sorumluluğu PKK tarzıyla yürüteceksiniz. Yoldaşlar topluluğunun birbirine karşı sorumlulukları vardır. Her biriniz ana, baba istiyorsunuz, aşiret reisliği istiyorsunuz. Bununla işler yürümez. Bilinçli katılmıyorsunuz, uygulama gücü olamıyorsunuz. Hep birileri yapsın istiyorsunuz. Önderlik gerekli, benim yapacağım işler var, ama sizin de mutlaka yapmanız gereken işler var. Stratejik önderlik, eşgüdüm, denetim gücü olur, ama sizin de muazzam bir uygulama gücü olmanız gerekir; savaşta uygulama gücü, örgütlenmede uygulama gücü... Taktik önderlik istiyoruz, onun uygulama gücü olmak gerekir. Olmazsa, hepinizin yaşamı heba olur. On binlerce kişiyi ayağa kaldırdık. Bunların sonu ne olacak? Düşman bu ateşkes süresi boyunca utanmadan “PKK'nin on bin kişisini nereye göndereceğiz; Güney Kürdistan'a mı? Teslim olurlarsa, bunlara iş, güç verilir mi" diyor. Düşünün, düşman sizin için bunu söylüyor, yani bunlar kurtuluş gücüdür, yaratılış gücüdür demiyor. Adamlar bunu düşünmüyor, "işsiz, güçsüz topluluğudur" diyorlar.

Bu, bir gerçeği de ifade eder. Çünkü acımasız bir devrimci güç olunsaydı, bunlar kurtuluş güçleridir, özgürlük güçleridir, ülkeyi yaratan güçtür, cenneti yaratan güçtür derlerdi. Devrimci örgüt, böyle bir örgüttür. Çoğu savaşçımızı kendi haline bıraksan, en küçük bir yaşam imkanı yaratacak kadar kendini idare edemez. Oysa ordu gücü, çare üreten güçtür. Hemen hemen hayatın bütün sorunlarına çözüm gücü olabilir. Ekonomiden kültüre kadar hepsine imkan sağlar. Silahlı kuvvet olmak demek, özgür silahlı kuvvetler demektir. Bu konuda hayat karşımıza ne çıkarırsa çıkarsın, nerede nasıl olursa olsun, çözüm gücü olmak demektir. Ordu gücü böyle bir güçtür. Böyleyseniz, ordu gücü, komuta gücü olabilirsiniz. Kaç kişi bunun farkındadır? Bazılarının yetkisini elinden alsam, kesinlikle karnını bile doyuramaz. Hani komutandı, yaratacaktı, oysa çaresizin biri, kendisini dağlarda sadece bela yapar. PKK ve Önderlik tarzını dayatan bir komutan böyle olmaz, sıfırdan yaratmasını bilir. İmkanlar üzerine de yatmaz, geliştirmesini bilir. Bazıları ısrarla halen bunları anlamak istemiyor. Anlamak istemiyorlarsa, bu haliyle kaldıramayız, yönetemeyiz. Ben yaşamayın demiyorum. Bütün bu söylediklerimden intiharvari çıkışlar, kölece, hamalca, daha aşırı çalışın sonucu çıkmaz. Çabalarınız, fedakarlığınız az değil, ama başarıyı imkan dahiline sokacak tarzı yakalamaktan uzaktır. Buna da “komuta” tarzı, “önderlik” tarzı diyoruz. En temel sorun dediğimiz, hatta olumsuz sonuçlarını halen yaşadığımız “taktik önderlik” diyoruz.

Belki tarihimizde ilk defa böyle bir çalışmayla karşı karşıyayız. Herhalde Amerika'dan, Rusya'dan isteyecek değiliz; Araplardan, Farslardan isteyecek değiliz. Bunu kendimiz oluşturacağız. Türklerden de öğrenecek değiliz, kendimizden öğreneceğiz. Özgür yaşamayı kendimiz bileceğiz. Bunun için kendimizi zorlayacağız, yontacağız ve keskinleştireceğiz. Aklın var; çok düşünüp ince yapacaksın. Delikanlısın, bu sende hovardalığa, kestirmeciliğe, düşkünlüğe yol açmasın; seni işleri çok enerjik, çok inatçı, gençliğin verdiği enerjiyle çözüm konusunda ilerletsin. Gençliğini böyle kullan. Gençliğinizi müthiş kullanabilirsiniz. Hangi görevleri şimdiye kadar başarmışsınız? Vatana, halka karşı hangi borcu ödemişsiniz? Düşmana karşı şeref ve onurun neresinden geçiyorsunuz? Bunlar olmadan, nasıl “insanız” diyeceksiniz? Ben, insan olmanın biricik tanımını da yaptım. Buna ulaşmanın neresindeyiz? Ülkemiz, özgürlüğümüz, onurumuz, her şeyimiz elimizden alınmış. Biz tekrar ona ulaşmak istiyoruz, bu utanılacak bir şey değildir. Bunların gereklerini yerine getirmek için kendini dönüştürmek ayıp değil. Ayıp olan; tam tersine vatansız, özgürlüksüz, şerefsiz, onursuz bir yaşamdır; kader deyip onda çakılıp kalmaktır. Zaten düşmanın da istediği tip, böyle çakılıp kalan, özgürlük, namuslu yaşam istemeyen, üretemeyen, kendi başına bela olan; sokakta gördüğünüz köle insan yığınlarımızdır. Bu durum çok büyük öfke yaratıyor, lanet yağdırıyor. “Biz bundan kurtulmak istiyoruz" diyeceksiniz. Bütün bunlar işin abecesidir. Fakat bunların gereklerini dirayetle ne kadar yerine getiriyorsunuz? Bize çok söz verdiler; kaç tanesi sözünün sahibi oldu? Ben de söz verdim; imkansızlıklardan neleri yarattığımı görüyorsunuz. Hata, eksiklik nerede, onu kendiniz bulacaksınız, bulmalısınız. Hepinizin devrimci adayı, komutan adayı olduğuna da inanıyorum. İddialı olduğunuza da eminim. Onun nasılına açıklık getiriyor ve deneme, sınama imkanı veriyoruz. Bunu aşmasını bileceksiniz. Kimse size yaşamayın demiyor, kimse sizi zora sokmak istemiyor. Bu mesleğin içine girdiniz, bunun gereklerini yerine getireceksiniz. Onun için aldanmayın, düşman affetmez. Yaşam, yetersizliği ve kuralsızlığı affetmiyor; müthiş ordulaşmayı, askerleşmeyi dayatıyor.

Dağda daha yürümesini bile bilmiyorsunuz. Ben bir dağa gitsem bir iki gün kalırım, gücü tanırım; şuraya bir kişi, şuraya bir manga, şuraya bir takım, şuraya şu vuruş, buraya eğitim, buraya pusu, buraya saldırı, buraya iki kişilik eylem, buraya beş yüz kişilik eylem şeklinde bunların planını çıkarırım. Ama bizim adam bir yıldır Cudi dağının başındadır, zaman zaman beş yüz kişiyle orada ne yaptığını düşünüyorum. Gabar dağındadır, ne yapacağını bilmiyor. Botan'da üç bin kişi biriktirdik, gece gündüz halen nasıl savaştıracağını düşünüyorum. Üç bin kişi üzerinde hepimizin emeği var. Bir halkın varı yoğu ve bu halk en acılı süreçten geçen bir halk. Peki bu adamlarımız ne yapıyor? Bazen eylem, örgüt, müthiş bir ordu gücünü nasıl ortaya çıkarmıyorlar diye çıldırıyorum. Burada size ilk adımları attırmak için bile gece gündüz çaba harcıyoruz. Biz burada, elin memleketinde ve bu daracık yerlerde bunu yaptıktan sonra, sen o görkemli dağlarda bir takım da mı işletemeyeceksin? Gidin, bakıldığında takımların gevşek, takım komutanlarının ağa gibi olduğu görülecektir. Bizim burada verdiğimiz eğitimin yüzde birini veremiyorlar, sürekli partiden değer koparıyorlar. Bu şeklide günlerini gün edip yaşıyorlar. Gözlerini göreve diken yok. On defa tekrarlamazsak, doğru dürüst bir iş de yürütmüyor. Peki ne yapacağız, bu kadar insanı nasıl yaşatacağız? Giderek bunalıma düştüler, yozlaşıyorlar. Oraya savaşmak için gelen bir insan nasıl yozlaşır? Bunu söyleyenler de sözde komutanlar. Artık üslubumu sertleştirecek noktaya kadar geliyorum. Başka bir yerde olsa bu komutanları anında kurşuna dizerler. Peki sen bunu nasıl yapabiliyorsun? Nasıl disiplinli bir güç olmanız gerektiğini, bizlerle oynanmayacağını, saygılı olmanız gerektiğini biliyorsunuz. Fakat orada saygısızlık diz boyu, çoğu ya kendini bırakmış ya da kim bilir kendini nasıl yaşatıyor? Bu senin ülken, kurtarmışsan bile orada cenneti yaratacaksın, orada en güzel insanı yaratacaksın, orada bizim burada yarattığımızdan yüz kat daha iyisini yaratacaksın.

Halen benden istiyorlar. Daha iyi komutan, daha fazla maddi olanak istiyorlar. Hepsini yolladım, kendime hiçbir şey almıyorum. Biz burada büyük baskılar altındayken hiçbir şey istemiyoruz. O orada özgürdür, bir özgürlük alanı var ve halen onu yaşamasını bilmiyor. İnsan biraz düşünür; benim de bir takım görevlerim var, mutlak kurtarmam gereken işler var der. Ben sıkıştırırsam belki biraz iş yaparlar. Sıkıştırmasaydık, ne yaparlardı? Hiçbir şey! Kürt kişiliği böyledir. Biz Kürt çözümlemesini boşuna yapmıyoruz. Güney Savaşı nedir? Neler yapabileceklerini herkese gösterdiler. Onu biz açığa çıkardık. Bunlar yalnız Güney‟de mi böyledir? Hayır, bizim içimizde daha kötüleri var. O açıdan çözümlemeler çok önemlidir. Ondan da öteye, bu temelde netleşmeler, örgütleşmeler, görevleri doğru belleme, kendimizi ordulaştırma söz konusudur. Başka türlü kim idare edebilir? Ben bu işlerden kaçmam, fakat bakarsınız düştüm, ondan sonra ne olacak? Yazık değil mi, bu dev gibi çaba dağılsın, bu çaba zafere gitmesin? Bundan kim sorumlu olur? Düşmandan daha çok partiyi kimler, ne kadar vurmuş? Düşmana karşı tek bir eylemi yok, PKK'ye karşı elli tane eylemi var. Böyle komutan, önder kadro olur mu? İyi niyetlice yapıyor, ajan da değil. Hatta en iyi komutan olduğuna da kendini inandırmış. Müthiş, belki de benden daha üstün! Bütün bunlar

yanılgıdır. Bunlarla mücadele etmezseniz, kendinizi de kurtaramazsınız. Onun için çizgi, çözümleme, netleşme, çizgiye doğru yatma diyorum; kendinizi işin tüm özelliklerini edinerek çizgiye yatıracaksınız. Komutan mı olmak istiyorsun, onun tüm özelliklerini edineceksin. "Bu işi biraz da biz ve bize yaraşır gibi yapalım" diyorsunuz. Aşiret usulü olsun, köylü usulü olsun, entel usulü olsun istiyorsunuz. Olmaz, olmaz, olmaz!.. Bazı şeyler var ki, insan ağzına bile alamaz. Sizi namustur, onurdur diye yaşatmaya çalışıyoruz. Bu, kolay bir iş değil. “Bunun başka yolu vardır” diyen ortaya çıksın; ben ona günde kırk defa hizmet edeyim.

Benim bütün derdim, düşmana karşı bu partiyi acı bir yenilgiye yatırmamaktır. Bazı örgütler yatmış olabilir, süper namussuz olabilir, ama benim de kendime bir sözüm var. Böyle olmayacağım, düşmana karşı kolay kolay yenilmeyeceğim. Belki yenilebilirim de, ama kolay yenilmeyeceğim. Hiç olmazsa tüm gücümü sonuna kadar kullanırım. Sonrasında ölsem de gam yemem. Halen ölüm kalım sürecini veya imha sürecini aşmakla karşı karşıyayız. Benim gökyüzünde ilahlarım yok ki, imdadıma gelsinler. Bu süreci birbirimize aştıracağız; yoldaşça ve komuta tarzını tutturarak aşacağız. Madem ki silahı elimize aldık, o zaman onun hakkını verelim, en ince, en detaylı hesaplayarak yaklaşalım. Bunun anlaşılır bir yanı yok da diyemezsiniz. Hayır, anlaşılırdır. Yaşamak istiyorsanız böyle olacaksınız. Bunun deha isteyen bir iş olmadığı da açıktır. Şimdiye kadar neden buna gelinmedi? Burada köle gibi disiplinli olun demiyorum. Size köle disiplinini dayatmıyoruz. Hamal gibi çaba harcayın, ölüme yatın da demiyoruz. Burada tam tersine, özlü çaba, gönüllü disiplin, ince yaratma yönü olan çalışma; biraz anlayışlı, aklı selim olmanız isteniyor. Bizde olan garip şey "örgütlenmeye, komutanlaşmaya, ordulaşmaya gelemeyiz, hep eskiden bildiğimiz gibi yaparız" durumudur. Eskiden bildiği bir şey de olsaydı, insan gam yemezdi.

HALKLAR ÖNDERİ (17.BÖLÜM)

 

 

YORUM GÖNDER

ZİYARETÇİ YORUMLARI

BENZER KONULAR

15 AĞUSTOS ATILIMI BİR KEZ DAHA DOĞRULANMIŞ VE ZAFERE OLAN İNANCI SARSILMAZ KILMIŞTIR!

ÖLÜMSÜZLÜK,BİRAZ DA KAHRAMANCA DİRENİŞTEN GEÇER

ÖNDERLİĞİN 29 HAZİRAN 1999 İDAM KARARI

ÖNDERLİK SAVUNMALARINDA KUANTUM  

AŞK ÖZGÜRLÜĞÜ ARAYIŞTIR

PKK'YE DAYATILAN TASFİYECİLİK VE TASFİYECİLİĞİN TASFİYESİ

HALKIMIZI TASFİYE ETME TARİHİNE PKK'DE VERDİĞİMİZ  CEVAP  

MEŞRU SAVUNMA BİLİNCİ

HALKIMIZI TASFİYE ETME TARİHİNE PKK'DE VERDİĞİMİZ CEVAP

HALKIMIZI TASFİYE ETME TARİHİNE PKK'DE VERDİĞİMİZ  CEVAP  

ÖZGÜRLÜK PROBLEMİ (1. BÖLÜM)

ÖZGÜRLÜK PROBLEMİ (2. BÖLÜM)

TOPLUMSAL ADALETİN HUKUKLA OLAN İLİŞKİSİ

EMEK VE TOPLUM (1.BÖLÜM)

EMEK VE TOPLUM (2.BÖLÜM)

ETİK-ESTETİK ÜZERİNE 1.BÖLÜM

ETİK-ESTETİK ÜZERİNE (2. BÖLÜM)

LI SER RÊBAZ Û REJÎMA HEQÎQETÊ NAVEROK (BEŞA 1 E MİN)

LI SER RÊBAZ Û REJÎMA HEQÎQETÊ NAVEROK (BEŞA 2 E MİN)

LI SER RÊBAZ Û REJÎMA HEQÎQETÊ NAVEROK (BEŞA 3 E MİN)

LI SER RÊBAZ Û REJÎMA HEQÎQETÊ NAVEROK (BEŞA 4 E MİN)

LI SER RÊBAZ Û REJÎMA HEQÎQETÊ NAVEROK (BEŞA 5 E MİN)

LI SER RÊBAZ Û REJÎMA HEQÎQETÊ NAVEROK (BEŞA 6 E MİN)

LI SER RÊBAZ Û REJÎMA HEQÎQETÊ NAVEROK (BEŞA 7 E MİN)

LI SER RÊBAZ Û REJÎMA HEQÎQETÊ NAVEROK (BEŞA 8 E MİN)

LI SER RÊBAZ Û REJÎMA HEQÎQETÊ NAVEROK (BEŞA 9 E MİN)

LI SER RÊBAZ Û REJÎMA HEQÎQETÊ NAVEROK (BEŞA 10 E MİN)

KOMPLO ORTAMININ OLUŞUMUNA DAİR-I

İMRALI ADASINDA CEZAEVİ YAŞAMIMA DAİR

KOMPLO ORTAMININ OLUŞUMUNA DAİR-II

DEVRİMCİ HALK SAVAŞINA KARŞI NATO’NUN GLADİO SAVAŞLARI

‘YA ÖZGÜR YAŞAM YA SOYKIRIM!’-1-

ÖZGÜRLÜK ÇOCUKLUKTA BAŞLAR

‘YA ÖZGÜR YAŞAM YA SOYKIRIM!’-2-

DEMOKRASİNİN ÖNCÜLÜĞÜNÜ HALKIMIZ YAPACAKTIR 

GÜZELLİĞİN İÇERİĞİNDE TOPLUMSALLIK VARDIR, KOLEKTİVİZM VARDIR

UCUZ YAŞAM YOKTUR, UCUZ YAŞAM ÖLÜMDÜR

YAŞANAN PATLAMA OLAYI TARİHLE EN ŞİDDETLİ HESAPLAŞMADIR

ZEMİNİMİZ SON DERECE DEVRİMCİDİR

NASIL YAŞAMALI?

RUHUMU SATMAMAM ÖZ SAVUNMAMDIR

DEMOKRATİK ANAYASAL ÇÖZÜM GELİŞMEZSE HALKIN DİRENME HAKKI VARDIR!

DEMOKRATİK ULUS ÇÖZÜMÜNÜN ARAYIŞÇISI OLMAK

KÜRT HALKININ ÖZGÜRLÜK İRADESİ BENİ UMUTLANDIRIYOR

PKK BİR ÖZGÜRLÜK HAREKETİDİR

KARARLIYIZ KESİN KAZANACAĞIZ

DEVRİM BÜYÜK BİR GÖNÜLLÜLÜK OLAYIDIR

ÖZGÜRLÜĞE GÖZÜNÜ DİKMEYEN ÖZGÜR OLAMAZ

PKK EVRENSEL BİR HAREKETTİR

PKK, MEZHEPLER MOZAİĞİDİR

ÖZGÜRLÜK OLMADAN ETİK VE ESTETİK OLMAZ

KADIN KURTULMADAN

DEMOKRATİK ULUS KÜLTÜRÜ

CHE GERİLLA TARZININ BÜYÜK TUTKUSUDUR

SOSYALİZM CİNSLER ARASI UÇURUMUN VE EŞİTSİZLİĞİN YIKILMASIDIR

PKK, BÜYÜK YAŞAYANLARIN PARTİSİDİR

GÖÇ, GÖÇ...

DEVRİM, KENDİ İÇİNİ NETLEŞTİRME HAREKETİDİR (1. BÖLÜM)

DEVRİM, KENDİ İÇİNİ NETLEŞTİRME HAREKETİDİR (2. BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK  (1. BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (2.BÖLÜM)

KÜRT AŞKI

TOPLUMUN ÖZGÜRLEŞMESİ

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (3.BÖLÜM)

SINIRSIZLIK VEYA MEZOPOTAMYALI OLMAK

ALEVİLİK KARDEŞLİĞİN ÖZÜDÜR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (4.BÖLÜM)

ORTADOĞU'DA DEMOKRATİK MODERNİTE ÇÖZÜMÜ

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (5.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (6.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (7.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (8.BÖLÜM)

ÖNDERLİK GERÇEĞİ VE PKK DENEYİMİ

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (9.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (10.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (11.BÖLÜM)

BİZİM ÖYKÜMÜZ BİR HALKIN DİRİLİŞ ÖYKÜSÜDÜR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (12.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (13.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (14.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (15.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (16.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (17.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (18.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (19.BÖLÜM)

KÜRT HALKININ EN BÜYÜK SİLAHI PKK’DİR

PARTİLEŞME HALK TARİHİMİZİN VE İNSANLIĞIN EN ANLAMLI İFADESİDİR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (20.BÖLÜM)

ORTADOĞU TOPLUMUNUN İKİNCİ BİR KADIN DEVRİMİNE İHTİYACI VARDIR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (21.BÖLÜM)

PARTİLEŞME; YÜCE HALK TARİHİMİZİN KUTSAL YÜRÜYÜŞÜDÜR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (22.BÖLÜM)

PARTİMİZİN ÇIKIŞ TARZINA UYGUN YETİŞMEK PARTİ ŞEHİTLERİNE SAHİP ÇIKMAKTIR

PKK EN ZORU BAŞARAN HAREKETTİR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (23.BÖLÜM)

PKK ŞEHİTLERİN ANISINI YAŞATMA HAREKETİDİR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (24.BÖLÜM)

PKK; KÜRDİSTAN HALKININ GERÇEK OKULUDUR, TOPLUMSAL BİLİNCİNİ KAZANDIĞI, SAVAŞMASINI ÖĞRENDİĞİ BİR OKULDUR

BAŞARI YOLUNA GİREN PARTİ MİLİTANLIĞI KESİN ZAFERİ KAZANIR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (25 .BÖLÜM)

PKK TARİHİ ÖNDERLİK TARİHİDİR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (26.BÖLÜM)

PKK TARİHİ YENİLMEZLİK TARİHİDİR

KÜRDİSTAN ROMANI

PKK TARİHİNİ İYİ BİLMEYENLER PKK KİŞİLİĞİNİ DOĞRU TEMSİL EDEMEZLER

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK(27.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK(28.BÖLÜM)

PKK VE KÜRT HALKI ARTIK TASFİYE EDİLEMEZ

PKK, BİR İNSANLIK SAVAŞIMININ ÖZNESİ DURUMUNDADIR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK(29.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK(30.BÖLÜM)

PKK’LİLEŞME HİÇ ŞÜPHESİZ SOSYALLEŞMEDİR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK(31.BÖLÜM)

PKK HAREKETİ TARİHİ OLARAK BİR YARGILAMA HAREKETİDİR(1.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (32.BÖLÜM)

PKK HAREKETİ TARİHİ OLARAK BİR YARGILAMA HAREKETİDİR (2.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK(33.BÖLÜM)

PKK'DE YAŞAMIN TEK ŞARTI DÜŞMANIYLA BOY ÖLÇÜŞTÜRMEDİR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (34.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (35.BÖLÜM)

PKK'LİLİK EN SOYLU DÜŞÜNCE VE DAVRANIŞ DEMEKTİR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (36.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK(37.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK(38.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK(39.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK(40.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK(41.BÖLÜM)

PKK'NİN ŞARTLARI , YAŞAMIN ŞARTLARIDIR

APOCU MİLİTAN KİŞİLK (42.BÖLÜM)

BU SAVAŞ HALK SAVAŞIDIR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (43.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (44.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (45.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (46.BÖLÜM)

PKK'LİLİK GERÇEKÇİ OLMADIR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (47.BÖLÜM)

''1990’LARDAN SONRAKİ DEVRİMCİ HALK SAVAŞI, KÜRDİSTAN POLİTİKALARINI BOŞA ÇIKARMIŞTI''

''ADIM ABDULLAH''

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (48.BÖLÜM)

ORTADOĞU'DA DEMOKRATİK MODERNİTE ÇÖZÜMÜ

SAVAŞ VE SANAT

PKK’NİN SORUNLARA GETİRDİĞİ YENİ ÇÖZÜM MODELİ

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR (1.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (49.BÖLÜM)

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR (2.BÖLÜM)

KÜRDİSTAN'IN VARLIĞI VE ÖZGÜRLÜĞÜ ÖZ SAVUNMASIZ OLAMAZ

YENİ DÖNEMDE PKK’NİN KİMLİĞİ VE ANLAMI

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (50.BÖLÜM)

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR (3.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (51.BÖLÜM)

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR (4.BÖLÜM)

PKK BİR İNSANLIK SAVAŞIMININ ÖZNESİ DURUMUNDADIR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (52.BÖLÜM)

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR (5.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (53.BÖLÜM)

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR (6.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (54.BÖLÜM)

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR (7.BÖLÜM)

PKK'NİN TARİHE AĞIRLIĞINI NASIL KOYDUĞUNU VE HALKININ KURTULUŞ SEVİNCİNİ BU GÜNLERDE NASIL YÜKSEKLERE ÇIKARDIĞINI İSPATLAR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (55.BÖLÜM)

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR (8.BÖLÜM)

PKK’DEKİ DÖNÜŞÜMÜN ÖZÜ

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (56.BÖLÜM)

BİR KİŞİNİN GÜCÜNÜ BELİRLEYEN YAŞAM FELSEFESİDİR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (57.BÖLÜM)

HALKLAR TARİHİNE BÜYÜK KATKIMIZ OLDU (1.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (58.BÖLÜM)

HALKLAR TARİHİNE BÜYÜK KATKIMIZ OLDU (2.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK (59.BÖLÜM)

HALKLAR TARİHİNE BÜYÜK KATKIMIZ OLDU (3.BÖLÜM)

ÖNDERLİK GERÇEĞİ, BAŞARIYA KİLİTLENMEKTİR

MEŞRU SAVUNMA PERPEKTİFLERİ (1.BÖLÜM)

SANATIN DEVRİMCİ İŞLEVİ

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (1. BÖLÜM)

MEŞRU SAVUNMA PERSPEKTİFLERİ (2.BÖLÜM)

SANAT, EDEBİYAT VE RUH

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (2. BÖLÜM)

MEŞRU SAVUNMA PERSPEKTİFLERİ (3.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (3. BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (4. BÖLÜM)

İLKEL MİLLİYETCİ VE OPORTÜNİST YAKLAŞIMLAR, BİRLİK DEĞİL ÇATIŞMA DOĞURUR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (5. BÖLÜM)

BİR HALKIN MÜSLÜMANLIĞINA SAHİP ÇIKMASI

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (6. BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (7. BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (8. BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (9. BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (10. BÖLÜM)

HALK TARİHİNE BÜYÜK KATKIMIZ OLDU (4.BÖLÜM)

14 TEMMUZ DİRENİŞİ PKK'NİN EN BÜYÜK  GEREKÇESİDİR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (11.BÖLÜM)

FELSEFE’NİN KISACA TANIMI

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (12.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (13.BÖLÜM)

HALK TARİHİNE BÜYÜK KATKIMIZ OLDU (5.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (14.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (15.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (16.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (17.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (18.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (19.BÖLÜM)

PKK'YE KARŞI GLADİO SAVAŞLARI

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (20.BÖLÜM)

TASFİYE PLANI ‘DEMOKRATİK AÇILIM’ ADI ALTINDA PİYASAYA SUNULDU

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (21.BÖLÜM)

PKK’NİN ASIL BUNDAN SONRA ROLÜNÜ BAŞARIYLA OYNAMASI GEREKİR

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (22.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (23.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (24.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (25.BÖLÜM)

TARİHİ HESAPLAŞMA GÜNLERİNDEYİZ

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (26.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (27.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (28.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (29.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (30.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (31.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (32.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (33.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (34.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (35.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (36.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (37.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (38.BÖLÜM)

KÜRDİSTAN KÜLTÜRÜ ÜZERİNDE ZORAKİ ASİMİLASYON POLİTİKALARI

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (39.BÖLÜM)

KÜRTLERİN KÜLTÜREL SOYKIRIMI

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (40.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (41.BÖLÜM)

KADIN VE TOPLUMSAL DEVRİM (1.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (42.BÖLÜM)

KADIN VE TOPLUMSAL DEVRİM -2

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (43.BÖLÜM)

KÜRDİSTANİ VE EVRENSEL

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (44.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (45.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (46.BÖLÜM)

1985 YILINDA ALMANYA MERKEZLİ NATO GLADİOSU PKK'YE KARŞI HAREKETE GEÇİRİLDİ

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (47.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (48.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (49.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (50.BÖLÜM)

YAŞAMAK ÖLMEKTEN DAHA ZORDUR VE BEN ZOR OLANI TERCİH ETTİM

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (51.BÖLÜM)

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK (1.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (52.BÖLÜM)

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK (2.BÖLÜM)

YÜCELTECEK TUTUMLARA, KARARLARA ULAŞMAK

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (53.BÖLÜM)

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK (3.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (54.BÖLÜM)

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK (4.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (55.BÖLÜM)

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK (5.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (56.BÖLÜM)

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK (6.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (57.BÖLÜM)

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK (7.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (58.BÖLÜM)

BERİTAN ÇİZGİSİNİ TAKİP EDİN!

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK (8.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (59.BÖLÜM)

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK (9.BÖLÜM)

APOCU MİLİTAN KİŞİLİK CİLT II (60.BÖLÜM-SON)

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK (10.BÖLÜM)

15 ŞUBAT KOPLOSU 21. YÜZYILIN EN BÜYÜK KOPLOSUDUR

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (ÖNSÖZ-1)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (ÖNSÖZ-2)

YÜCELTECEK TUTUMLARA KARARLARA ULAŞMAK (2.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (ÖNSÖZ-3)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (ÖNSÖZ-4)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (1.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (2.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (3.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (4.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (5.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (6.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (7.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (8.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (9.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (10.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (11.BÖLÜM)

ORTADOĞU'DA TEKNOLOJİK DEVRİM VE EKOLOJİK-TOPLUM

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (12.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (13.BÖLÜM)

GERÇEĞİN DİLİ OLARAK EDEBİYAT(1.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (14.BÖLÜM)

GERÇEĞİN DİLİ OLARAK EDEBİYAT(2.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (15.BÖLÜM)

GERÇEĞİN, ADALETİN VE SEVGİNİN ARAYİŞÇİLARİNA

GERÇEĞİN DİLİ OLARAK EDEBİYAT(3.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (16.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (17.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (18.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (19.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (20.BÖLÜM)

KADIN GERÇEKLİĞİ (1.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (21.BÖLÜM)

KADIN GERÇEKLİĞİ (2.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (22.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (23.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (24.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (25.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (26.BÖLÜM)

MAZLUM YOLDAŞIN ANISI YOLUMUZU AYDINLATAN SÜREKLİ BİR MEŞALEDİR!

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (27.BÖLÜM)

BAHARA YAŞAM GÜCÜ KADAR GÜÇLÜ VE CANLI KARŞILIK VERELİM!

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (28.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (29.BÖLÜM)

MAZLUM DİRENİŞCİLİĞİ PARTİNİN BÜYÜK RUHUDUR

HALKIMIZIN NEWROZ İSYANLARI ULUSAL KİMLİĞE, ÖZGÜRLÜĞE DÖNÜŞ HAMLESİNDE ZAFERİN KANITIDIR

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (30.BÖLÜM)

HER NEWROZ SÜREKLİLEŞEN BİR YENİLENMEDİR

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA (31.BÖLÜM)

PKK BİR NEWROZ PARTİSİDİR (1.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (32.BÖLÜM)

PKK BİR NEWROZ PARTİSİDİR (2.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (33.BÖLÜM)

NEWROZ ZAFERİ KESİNLEŞTİRMEK! (1.BÖLÜM)

PKK BİR NEWROZ PARTİSİDİR (3.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (34.BÖLÜM)

NEWROZ ZAFERİ KESİNLEŞTİRMEK! (2.BÖLÜM)

HALKIMIZIN NEWROZ İSYANLARI (1.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (35.BÖLÜM)

DİRENİŞ ŞEHİTLERİMİZ GELİŞMENİN GERÇEK SAHİBİDİR (1.BÖLÜM)

HALKIMIZIN NEWROZ İSYANLARI (2.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (36.BÖLÜM)

DİRENİŞ ŞEHİTLERİMİZ GELİŞMENİN GERÇEK SAHİBİDİR (2.BÖLÜM)

HALKIMIZIN NEWROZ İSYANLARI (3.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (37.BÖLÜM)

DİRENİŞ ŞEHİTLERİMİZ GELİŞMENİN GERÇEK SAHİBİDİR (3.BÖLÜM)

HALKIMIZIN NEWROZ İSYANLARI (4.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (38.BÖLÜM)

DİRENİŞ ŞEHİTLERİMİZ GELİŞMENİN GERÇEK SAHİBİDİR (4.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (39.BÖLÜM)

AGİT'İ ANMAK, O'NU ANLAMAKTIR!

DİRENİŞ ŞEHİTLERİMİZ GELİŞMENİN GERÇEK SAHİBİDİR (5.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA (40.BÖLÜM)

AGİT YOLDAŞ, PKK'DE ŞEKİLLENDİRİLMEK İSTENİLEN MİLİTAN KİŞİLİKTİR

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA (41.BÖLÜM)

AGİT YOLDAŞI ÇÖZÜMLEMEK ARGK’Yİ ÇÖZÜMLEMEK DEMEKTİR (1.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA (42.BÖLÜM)

HALK SAVAŞI ÖZGÜRLÜK SAVAŞIDIR, KAHRAMANLAR SAVAŞIDIR (1.BÖLÜM)

KAHRAMANLIK DÖNEMİ ŞEHİTLERİNE BAĞLILIK, SAVAŞAN HALK KAHRAMANLIĞI GERÇEKLİĞİNE ULAŞMAKLA MÜMKÜNDÜR

AGİT YOLDAŞI ÇÖZÜMLEMEK ARGK’Yİ ÇÖZÜMLEMEK DEMEKTİR (2.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA (43.BÖLÜM)

KIZILDERE ŞEHİTLERİNE BAĞLILIĞIMIZI TÜRKİYE DEVRİMİ’NE YENİDEN SARILARAK GÖSTERELİM (1.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (44.BÖLÜM)

KIZILDERE ŞEHİTLERİNE BAĞLILIĞIMIZI TÜRKİYE DEVRİMİ’NE YENİDEN SARILARAK GÖSTERELİM (2.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (45.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (46.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (47.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (48.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (49.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (50.BÖLÜM)

İMRALI NOTLARINDAN GENÇLİĞE İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELER

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (51.BÖLÜM)

SAVAŞLA YAŞAM HAKKI KAZANILMIŞTIR

HAKİKAT ALGISIYLA BÜYÜYEN YAŞAM, EN ZOR ACILARI BİLE MUTLULUĞA DÖNÜŞTÜREBİLİR(1.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (52.BÖLÜM)

HAKİKAT ALGISIYLA BÜYÜYEN YAŞAM, EN ZOR ACILARI BİLE MUTLULUĞA DÖNÜŞTÜREBİLİR(2.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (53.BÖLÜM)

HAKİKAT ALGISIYLA BÜYÜYEN YAŞAM, EN ZOR ACILARI BİLE MUTLULUĞA DÖNÜŞTÜREBİLİR(3.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (54.BÖLÜM)

HAKİKAT ALGISIYLA BÜYÜYEN YAŞAM, EN ZOR ACILARI BİLE MUTLULUĞA DÖNÜŞTÜREBİLİR(4.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (55.BÖLÜM)

HAKİKAT ALGISIYLA BÜYÜYEN YAŞAM, EN ZOR ACILARI BİLE MUTLULUĞA DÖNÜŞTÜREBİLİR(5.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (56.BÖLÜM)

HAKİKAT ALGISIYLA BÜYÜYEN YAŞAM, EN ZOR ACILARI BİLE MUTLULUĞA DÖNÜŞTÜREBİLİR(6.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (57.BÖLÜM)

HAKİKAT ALGISIYLA BÜYÜYEN YAŞAM, EN ZOR ACILARI BİLE MUTLULUĞA DÖNÜŞTÜREBİLİR(7.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA CİLT-I (58.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I.CİLT (59.BOLUM)

BEN ÖZGÜRLÜĞÜN KOMUTANIYIM

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I.CİLT (60.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (61.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (62.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (63.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (64.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (65.BÖLÜM)

HEDEF ÜLKE VE ÖZGÜRLÜK SAHİBİ OLMAKTIR

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (66.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (67.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (68.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (69.BÖLÜM)

KOMPLE DEVRİMCİLİK KOMPLE KİŞİLİK İSTER

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (70.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (71.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (72.BÖLÜM)

KÜRDİSTAN PKK'NİN DAMGASINI TAŞIMAKTADIR

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (73.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (74.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA (75.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (76.BÖLÜM)

1 MAYIS, SOSYALİZM VE PKK’DE GELİŞEN EVRENSEL ÇÖZÜM (1.BÖLÜM)

1 MAYIS, SOSYALİZM VE PKK’DE GELİŞEN EVRENSEL ÇÖZÜM (2.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (77.BÖLÜM)

1 MAYIS, SOSYALİZM VE PKK’DE GELİŞEN EVRENSEL ÇÖZÜM (3.BÖLÜM)

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA (78.BÖLÜM)

SAVAŞ BİR KURAL İŞİ, BİR ÖZ İŞİ, İLKE İŞİ, BİR ÖRGÜT İŞİDİR; SAVAŞ DEVRİMCİ YAŞAM İŞİDİR

SÜMER RAHİP DEVLETİNDEN DEMOKRATİK UYGARLIĞA I CİLT (79.BÖLÜM)

SOSYALİZM ÖZGÜRLÜK İNANCI VE BİLİNCİDİR

DERSİM’DE KIŞLA KÜLTÜRÜ ÜZERİNE

PKK ŞEHİTLERİN ANISINI YAŞATMA HAREKETİDİR (1.BÖLÜM)

PKK ŞEHİTLERİN ANISINI YAŞATMA HAREKETİDİR (2.BÖLÜM)

HAKİ KARER YOLDAŞIN ANISINA

HAKİ KARER, HİÇBİR ÇIKAR GÖZETMEKSİZİN DOĞRULARI YÜREĞİ İLE SAVUNUYORDU

PKK BİR İNSANLIK HAREKETİDİR

BU BAŞARI TARZINI HİÇ KİMSE ÖNLEYEMEZ

ZİLAN KADININ DİRİLİŞİDİR

ZİLAN YAŞAM MANİFESTOSUDUR (1.BÖLÜM)

ZİLAN YAŞAM MANİFESTOMUZDUR (2.BÖLÜM)

ZİLAN’I ÇÖZÜMLEDİK, ZİLAN BİR AŞK…

14 TEMMUZ DİRENİŞİ PKK'NİN EN BÜYÜK GEREKÇESİDİR (1.BÖLÜM)

14 TEMMUZ DİRENİŞİ PKK'NİN EN BÜYÜK GEREKÇESİDİR (2.BÖLÜM)

14 TEMMUZ DİRENİŞİ PKK'NİN EN BÜYÜK GEREKÇESİDİR (3.BÖLÜM)

BİZ KAYALIKLARDAN KÖK SALIP YEŞEREN BİR HAREKETİZ (1.BÖLÜM)

BİZ KAYALIKLARDAN KÖK SALIP YEŞEREN BİR HAREKETİZ (2.BÖLÜM)

PKK FELSEFESİ VAR OLANLA YETİNMEMEK, HEP FAZLASINI DÜŞÜNMEK VE BAŞARMAKTIR

BİR HALK DİRENMEYE KARAR VERİRSE, HER TÜRLÜ GERİCİ EMPERYALİST HESAPLARI BOŞA ÇIKARIR

BENİM YAŞAMIM SADECE BİR ULUSUN HİKAYESİ DEĞİL, İNSANIN ÖZGÜRLEŞMESİNE DE EN GERÇEKCİ CEVAPTIR

ÖLÜMSÜZLÜK BİRAZ DA KAHRAMANCA DİRENMEKTEN GEÇER

TÜMÜYLE ŞEHİTLERE VE ZİNDAN DİRENİŞÇİLERİNE SELAMIMIZ; SAĞLAM BİR PRATİKTİR (1.BÖLÜM)

TÜMÜYLE ŞEHİTLERE VE ZİNDAN DİRENİŞÇİLERİNE SELAMIMIZ; SAĞLAM BİR PRATİKTİR (2.BÖLÜM)

İMRALİ KAYALIKLARINA ZİNCİRLENDİM!

BİLİMİN ETİKTEN YOKSUN GELİŞMESİ, ÇAĞDAŞ HASTALIKLARIN TEMELİDİR

HALKLARIN ÖZGÜRLÜK OLASILIĞI: ÖZEL SAVAŞ

HALKLARIN ÖZGÜRLÜK OLASILIĞI: ÖZEL SAVAŞ (2.BÖLÜM)

DEVRİMLER EN YAKICI SÖZ VE EYLEMDİR

YENİDEN DOĞUŞLARI SAVAŞLA GERÇEKLEŞTİRECEKSİNİZ

DEVRİM MUAZZAM ÖZGÜRLEŞME İMKANI VERİYOR

KADIN SORUNU ÇÖZÜMLENDİĞİ ORANDA DEVRİMLER GÜÇ KAZANIR

SAVAŞ BİR HALKI KENDİNE GETİREN KÖKLÜ BİR EYLEMDİR (1.BÖLÜM)

DEMOKRATİK MODERNİTENİN YENİDEN İNŞA SORUNLARI

GENÇLİĞE İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELER (1.BÖLÜM)

GENÇLİĞE İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELER (2.BÖLÜM)

GENÇLİĞE İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELER (3.BÖLÜM)

DEMOKRATİK ULUS ÇÖZÜMÜNÜN ARAYIŞCISI OLMAK

YEREL, BÖLGESEL SORUNLAR VE DEMOKRATİK ULUS ÇÖZÜMÜ

GENÇLİĞE İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELER (4.BÖLÜM)

GENÇLİĞE İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELER (5.BÖLÜM)

DEVRİMLER EN YAKICI SÖZ VE EYLEMDİR (2.BÖLÜM)

BİZDE ŞEHADET YAŞAYAN KAYNAKTIR, YAŞATAN KAYNAKTIR

ULUS-DEVLET KISKACINDA KÜRTLÜĞÜ SAHİPLENMEK

PARTİ HALKI KÖLELİKTEN ÖZGÜRLÜĞE TAŞIYAN KÖPRÜDÜR

BENİM DURUMUM, GERÇEKLEŞEN VE ÖZGÜR KİMLİKLİ BİR HALK OLAYIDIR (1.BÖLÜM)

BENİM DURUMUM, GERÇEKLEŞEN VE ÖZGÜR KİMLİKLİ BİR HALK OLAYIDIR (2.BÖLÜM)

15 AĞUSTOS ATILIMI’NIN ESAS ANLAMI, SİZİN BÖYLE SAVAŞMAYA CESARET EDEN BİR HALK DURUMUNA GELMENİZDİR

15 AĞUSTOS ATILIMI SİZİ SAVAŞAN BİR HALK DURUMUNA GETİRMEKLE EN BÜYÜK BAŞARISINI ORTAYA ÇIKARMIŞTIR

PARTİMİZ KENDİNİ KANITLAMIŞ BİR PARTİDİR

SAVAŞAN HALKIMIZA!

FİZİKİ VE KÜLTÜREL TASFİYE

BENİ TARTIŞMAK, BİR HALKIN KADERİNİ TARTIŞMAKTIR

BİZ HER ZAMAN DOĞRULAR İÇİN YAŞADIK

BUNDAN SONRASI KESİN ZAFERE DOĞRU YÜRÜMEDİR

SİZ YAPACAK VE SİZ BAŞARACAKSINIZ

HALKLARIN ÖZGÜRLÜK OLASILIĞI GERİLLASIZ DÜŞÜNÜLEMEZ

İMHACI SÖMÜRGECİLİĞİN YAŞAMINA“HAYIR” DEDİK

GERİLLA…

ÜLKEYE, PARTİYE VE ÖNDERLİĞE BÜYÜK SADAKATLE BAĞLILIĞIN ŞEHİDİDİR

ÖZGÜRLÜĞE GÖZÜNÜ DİKMEYEN ÖZGÜR OLAMAZ

HALKLARIN ÖZGÜRLÜK OLASILIĞI GERİLLASIZ DÜŞÜNÜLEMEZ (2.BÖLÜM)

GER QONAX BAŞ NEYÊ VEKOLANDIN KESAYET BAŞ NAYÊ DAHÛRANDIN

ULUSUN GERÇEK TEMSİLCİ GÜÇLERİ HALK MECLİSLERİDİR

İDEOLOJİK KİMLİK VAZGEÇİLMEZ BİR OLGUDUR

ÖZGÜRLÜK İDEOLOJİSİ, İNSANI MÜTHİŞ SAVAŞTIRIRSA ÖZGÜRLÜK İDEOLOJİSİDİR

PKK’DE GELİŞEN EVRENSEL ÇÖZÜM

KADIN ORDULAŞMASINA DOĞRU

YAŞANAN PATLAMA TARİHLE HESAPLAŞMADIR (1.BÖLÜM)

“HAKİ PARTİMİZİN SİYASİ VE ASKERİ RUHUYDU''

DEMOKRATİK VE EKOLOJİK TOPLUM (1.BÖLÜM)

DEMOKRATİK ULUS KÜLTÜRÜ

TARİH İLE HESAPLAŞMA

ORTADOĞU SAVAŞLARI NASIL SONUÇLANABİLİR?

ZİLAN VE SEMA TARİHİN VE KADININ DİRİLİŞİDİR

DEVRİME KALKAN HER ZAMAN GENÇTİR (1.BÖLÜM)

DEVRİME KALKAN HER ZAMAN GENÇTİR (2.BÖLÜM)

DEVRİME KALKAN HER ZAMAN GENÇTİR (3.BÖLÜM)

PKK’NİN ORTAYA ÇIKIŞI, SANATIN DİRİLİŞİDİR

BİZ DE KENDİ KENDİMİZİ YÖNETEBİLİRİZ

SANATIN YÜREĞİ DEVRİM İÇİN ATMALI (2.BÖLÜM)

SANAT, ZİHNİN VE RUHUN KANATLANMASIDIR (3.BÖLÜM)

KENDİNİ ÖRGÜTLEYEN İNSAN BİR ORDU GÜCÜNDEDİR-1.BÖLÜM

KENDİNİ ÖRGÜTLEYEN İNSAN BİR ORDU GÜCÜNDEDİR-2.BÖLÜM

KENDİNİ ÖRGÜTLEYEN İNSAN BİR ORDU GÜCÜNDEDİR-3.BÖLÜM

KENDİNİ ÖRGÜTLEYEN İNSAN BİR ORDU GÜCÜNDEDİR-4.BÖLÜM

KENDİNİ ÖRGÜTLEYEN İNSAN BİR ORDU GÜCÜNDEDİR-5.BÖLÜM

SANATIN YÜREĞİ DEVRİM İÇİN ATMALI-2.BÖLÜM

SAVAŞ ÖRGÜTÜ KADAR, SANAT ÖRGÜTÜNE İHTİYAÇ VARDIR

MÜCADELE ÖNCELİKLE ZİHNİYET ALANINDA KAZANILMALIDIR

DÎROKA MÊTINGERIYÊ Û CIVAKA ÇÎNDAR

II-CIVAKA KOLEDAR Û MÊTINGERÎ

III- CIVAKA FEODAL Û MÊTINGERÎ

IV-CIVAKA KAPÎTALÎST, MÊTINGERÎ Û SERXWEBÛNA NETEWEYÎ

MÊTINGERÎ Û PÊVAJOYA KAPÎTALÎZMÊ YA REKABETA SERBEST

EMPERYALÎZM, MÊTINGERÎ Û SERXWEBÛNA NETEWEYÎ

DI NAVBERA HER DU ŞERÊN PARVEKIRINÊ YÊN EMPERYALÎST DE REWŞA CÎHANÊ

ÖZGÜR KADIN PERSPEKTİFLERİ-1.BÖLÜM

REWŞA WELATÊN SOSYALÎST

REWŞA MÊTINGEH Û TEVGERÊN RIZGARIYA NETEWEYÎ

ÖZGÜR KADIN PERSPEKTİFLERİ-2.BÖLÜM

ÇÎNA KARKER Û KOMÎNÎST

DEMOKRATİK MODERNİTEYİ YENİDEN İNŞA GÖREVLERİ -1.BÖLÜM

DEMOKRATİK MODERNİTEYİ YENİDEN İNŞA GÖREVLERİ -2.BÖLÜM

ÖZGÜR KADIN PERSPEKTİFLERİ-3.BÖLÜM

PKK ÖNDERLİĞİ HALKÇIDIR VE BAĞIMSIZDIR

CIVAKA KURDISTANÊ

B) DI SERDEMA FEODAL DE KURD Û KURDISTAN

3-DI HEGOMONYAYA TIRK U ÎRANIYAN DE KURDISTAN

C-DI NAV SÎSTEMA EMPERYALÎST DE KURDISTAN

İMRALI ADASINDA CEZAEVİ YAŞAMIMA DAİR

İMRALİ KAYALIKLARINA ZİNCİRLENDİM!

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN 1999 KOMPLO SÜRECİNİ DEĞERLENDİRİYOR

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR -1.BÖLÜM

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR -2.BÖLÜM

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR -3.BÖLÜM

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR -4.BÖLÜM

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR -5.BÖLÜM

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR -6.BÖLÜM

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR -7.BÖLÜM

HALKLAR ÖNDERİ ABDULLAH ÖCALAN İMRALI'YI ANLATIYOR -8.BÖLÜM

ÖZGÜR KADIN PERSPEKTİFLERİ-4.BÖLÜM

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK -1.BÖLÜM

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK -2.BÖLÜM

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK -3.BÖLÜM

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK -4.BÖLÜM

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK -5.BÖLÜM

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK -6.BÖLÜm

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK -7.BÖLÜM

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK -8.BÖLÜM

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK -9.BÖLÜM

KOMPLO ÇEMBERİNDEKİ BİR HALKIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI OLMAK -10.BÖLÜM

ÖZGÜR KADIN PERSPEKTİFLERİ-5.BÖLÜM

ÖZGÜR KADIN PERSPEKTİFLERİ-6.BÖLÜM

ÖZGÜR KADIN PERSPEKTİFLERİ-7.BÖLÜM

MÊTINGEHKIRINA KURDISTANÊ JI ALIYÊ KOMARA TIRKIYÊ VE

MÊTINGEHKIRINA BAŞÛRÊ KURDISTANÊ

MÊTINGEHKIRINA ROJHILATA KURDISTANÊ

DIVÊ JI BO ZIMANÊ KURDÎ CIHÊN AZAD WERIN AFRANDIN

ÖZGÜR KADIN PERSPEKTİFLERİ-8.BÖLÜM

II- CIVAKA BAKURÊ KURDISTANÊ PÊKHATEYA EKONOMÎK

PÊKHATEYA (YAPI) CIVAKÎ

ÖZGÜR KADIN PERSPEKTİFLERİ-9.BÖLÜM

ÖZGÜR KADIN PERSPEKTİFLERİ-10.BÖLÜM

PROLETARYA

PKK BİR NEWROZ PARTİSİDİR-1.BÖLÜM

NEWROZ ZAFERİ KESİNLEŞTİRMEK!-1.BÖLÜM

NEWROZ ZAFERİ KESİNLEŞTİRMEK!-2.BÖLÜM

PKK BİR NEWROZ PARTİSİDİR-2.BÖLÜM

PKK BİR NEWROZ PARTİSİDİR-3.BÖLÜM

ŞOREŞA ME ŞOREŞA AFIRANDINA HEZKIRINÊ YE

DEVLET YERİNE DEMOKRATİK YÖNETİM

KADIN DOĞASI

SEVGİ ANLAMAYA DAYALI OLURSA ANLAMLIDIR

PERWERDE Û PÊKHATEYA ÇANDÎ

PÊKHATEYA NETEWEYÎ